ТӘЛКЕККЕ ТҮСКЕН ТАҒДЫРЛАР
Спектакль сағаттың шық-шық соққан дыбысымен басталды. Сахнаның түкпіргі планында қария көрінеді де, артына жалтақтап қарап қойып жылдам басып сахнаны кесіп жүгіріп өтеді. Іле-шала кемпірдің бажылдаған дауысы естіледі. Бажылдағанда да, от-орманы өртеніп, бар дүние қараң қалғандай екілене айғай-сүрең салады. Намысына шоқ түсіп, әбден қор болған әйел дауысы. Ол айғайдан қыңып жүрген ақсақал жоқ, қайта, ата-әжесін арқаланып, бұзықтықтың түрін шығаратын ерке сәбидің ойнақы мінезімен шолжаңдайды. Еркін сәби... Иә, актер Болат Әбділманов сахнадағы бел мен тізе «кетіп» қалтаңдаған алғашқы қадамымен-ақ, бір адым жерді қарға адыммен үш-төрт басып, әр аттаған сайын табаны күйгендей үбектеп қозғалуымен, тұсауы жаңа кесілген сәби сияқты әрпіл-тәрпіл қозғалған пластикасымен, тұсаулы аттай кібіртіктеген жүрісімен, бірдеңені «бүлдірген» жағына қулана қарап қойып, мәз-мәйрам болып аңқаусыған кейпімен спектакль ауанына нәзік ирония бояуын сүйкеп тастап, сахна кеңістігінде еркін жүзеді.